• Patrycja Malicka +

    PSYCHOLOG, SI

    Ukończyłam pięcioletnie studia na kierunku psychologii w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej. Zawodowe szlify zdobywałam w placówkach prywatnych, jak i państwowych. o różnym charakterze, ale związanych z szeroko pojętym niesieniem pomocy i wsparcia. Najbliższa memu sercu jest praca z dzieckiem i jego rodziną. Ponieważ uważam, że rodzina to system naczyń połączonych a każda z osób wzajemnie na siebie wpływa, kolejne kompetencje zdobywam kształcąc się w nurcie psychologii systemowej. Doświadczenie w pracy z dziećmi zdobywałam min. biorąc udział w stażu w Stowarzyszeniu Terapeutów asystując dzieciom z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (w tym z zespołem Aspergera). Odbyłam staż w Fundacji Dzieci Niczyje, gdzie odpowiadałam za prowadzanie kreatywnych zajęć dla dzieci, uczestniczyłam w licznych szkoleniach dla profesjonalistów (min. o tematyce dotyczącej przeciwdziałania przemocy wobec dzieci) a także przygotowywałam i współprowadziłam zajęcia dla rodziców dzieci w wieku od 0 do 3 lat. Obecnie prowadzę grupy wsparcia i szkolenia dla rodziców i opiekunów, z zakresu pozytywnego wychowywania, radzenia sobie w sytuacjach stresowych, wspierania rozwoju dzieci. Przygotowuję scenariusze na zajęcia przedszkolne z wykorzystaniem elementów terapii integracji sensorycznej, ruchu rozwijającego W.Sherborne oraz metody Dobrego Startu. Jestem certyfikowanym terapeutą (II stopnia) integracji sensorycznej – diagnozuję i prowadzę terapię. Posiadam certyfikat Therapeutic Listening™ upoważniający do diagnozowania i prowadzenia terapii tą metodą (pozytywnie ukończyłam szkolenie zorganizowane przez Vital Links w Stanach Zjednoczonych). W życiu kieruję się dewizą, że trzeba umieć słuchać a nie jedynie słyszeć, dlatego wsłuchuję się w potrzeby dzieci, które uczęszczają na moje zajęcia, pokazuję możliwe scenariusze rozwiązań i wspieram w podejmowanych działaniach. Pracując z dziećmi stawiam na twórczą, zindywidualizowaną zabawę, która pozwala niwelować zaburzenia i dysfunkcje z którymi maluchy trafiają pod moje skrzydła. Nieustannie podnoszę swoje kwalifikacje biorąc udział w szkoleniach i warsztatach dla profesjonalistów, zarówno w kraju jak i zagranicą. Moje dwie córki sprawiają, że czas wolny spędzam aktywnie a chwile wytchnienia poświęcam na czytanie.
  • Magda Łęcka +

    LOGOPEDA

    Z wykształcenia jestem logopedą i pedagogiem specjalnym. W Wyższej Szkole Pedagogiki Specjalnej w Warszawie ukończyłam studia magisterskie o specjalności pedagogika terapeutyczna, a następnie w Wyższej Szkole Przymierza Rodzin w Warszawie studia podyplomowe z logopedii. Mam kilkuletnie doświadczenie w pracy jako logopeda, prowadziłam terapię dzieci i młodzieży z różnymi zaburzeniami mowy. Dodatkowo zajmowałam się terapią rewalidacyjną dzieci z autyzmem, Zespołem Aspergera, niepełnosprawnością intelektualną. Aktualnie pracuję jako logopeda i pedagog specjalny w gimnazjum. Współpracuję również z przedszkolem, gdzie prowadzę przesiewowe badania logopedyczne. Wciąż podnoszę swoje kwalifikacje biorąc udział w szkoleniach z zakresu pracy z dziećmi o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Prywatnie jestem mamą licealisty i dziewięciolatki.
  • Magda Woźniak +

    FIZJOTERAPEUTKA

    Ukończyłam Uniwersytet Medyczny (II Wydział Lekarski oddział fizjoterapii). Doświadczenie w pracy z małym klientem zdobywałam podczas praktyk studenckich min. w Dziecięcym Szpitalu Klinicznym przy ul. Litewskiej, Instytucie Matki i Dziecka, oraz w Stowarzyszeniu Pomocy Dzieciom Z Ukrytymi Niepełnosprawnościami im. Hansa Aspergera. Kształciłam się na kursach podyplomowych ( PNF proprioceptywne nerwowo-mięśniowe torowanie, Metoda Ruchu Rozwijającego, Analiza i Terapia Dziecka Zagrożonego, „Wiem, rozumiem, pomogę” - szkolenie do pracy z Dziećmi z Zespołem Aspergera, Terapia Psychomotoryczna wg. Procus i Block, Integracja Sensoryczna. W pracy z dziećmi kieruje się zasadą mądrego słuchania i wzajemnego szacunku, a wspólne spędzony czas daje mi dużo pozytywnej energii i motywuje do dalszego rozwoju i kreatywności.
  • 1